Cahul, str. Republicii 33; Chisinau, str. Petricani 17/4
Lu-Vi: 08:30 - 18:00
Sa: 08:30 - 16:00
Du: 08:30 - 15:00

SСHIMBUL ȘI RETURNAREA MARFEI

       

Clientul are dreptul să returneze Bunurile fără a defini motivul în timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul receptionării comenzii. (Bunurile pot fi returnate în cazul în care nu au fost utilizate, însoțite cu etichetele din fabrică și cu aspectul corespunzător de vânzare).

Pentru a returna mărfurile, trebuie să depuneți documentul care dovedește faptul și condițiile achiziției sale și să completați cererea de returnare a mărfurilor.

Condițiile de retur în cazul dacă produsul prezintă defecte vizibile sau tehnice:

Returul mărfurilor în cazul descoperirii defectelor, legate de nerespectarea condițiilor Comenzii, s-a produs din vina Vânzătorului:

În cazul în care Bunurile v-au fost furnizate cu nerespectarea parțială sau încălcarea termenilor Comenzii din vina Vânzătorului, în ceea ce privește sortimentul, completitatea, cantitatea bunurilor, aveți dreptul să informați Vânzătorul (în cel mult șapte zile calendaristice) cu privire la defecte și încălcările condițiilor de vânzare.

De asemenea, aveți dreptul de a refuza să luați bunuri în schimb și să solicitați rambursarea banilor. În acest caz, mărfurile trebuie returnate Vânzătorului cu păstrarea aspectului inițial de vânzare, proprietățile consumatorilor, sigiliile, etichetele din fabrică.

Pentru a returna mărfurile, trebuie să depuneți documentul care dovedește faptul și condițiile achiziției sale și să completați cererea de retur a mărfurilor, să o expediați cererea pe poșta electronica a Vânzatorului -  sales@fabrikhome.md

Returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul caruia s-a efectuat achitarea comenzii.

Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor în Republica Moldova:

Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor

Adresa:

mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 78
Tel:

(022) 74-14-64
E-mail:

consumator@apc.gov.md
Site:

http://consumator.gov.md/rom.


Examinarea  reclamaţiei se efectuează la prezentarea bonului de casă sau a unui alt  document care confirmă faptul cumpărării produsului sau prestării  serviciului.